Sunday, April 17, 2011

VCO memang best!!

Assalamualaikum!

Haaa semangat nie aaaaa.. Hehe~
Semangat pasal pe entah..
Padahal duk berduka nie..
Cuti 1Mei nanti ramai housemate Wawa balik..
Huu~ Wawa x dpt balik sebab Mak kata
"Balik pun wat penat jer, Mak pun tak puas tengok"
Alahai~ Jadi akur je lar cakap Mak, Wawa tak balik lar..

Ok, jom kite tengok ape Wawa nak cite,
according to the title above ye hehe =P
Kalu ikutkan, semalam dah cukup 2minggu
Wawa makan VCO Softgel.. 
Resultnya, memang superb!
Minyak kat muka Wawa memang
berkurang sangat2, parut pun dah tak nampak sangat..
Wawa harap parut tue pun boleh hilang..

Tak rugi Wawa cuba VCO nie.. 
Wawa dah beli 2 botol siap2, so nanti
dah tinggal sebotol boleh lar order stok lain lak
hehehe~

Thanks VCO, u make my day better each day..
cehcehceh~
Serius best VCO nie..
Korang cuba lar.. Insyaallah x menyesal..
Bye!

Thanks 4 reading Peeps!!


5 comments:

Lya Colours said...

saya pon pakai vco. ni dah masuk minggu ke3. memang bagus la. terasa kulit muka macam gebu gitu. bukan nak puji diri tapi siapa yg pakai vco akan rasa hasilnya. kan kan kan.hihi

Bo0lat's Heart said...

Lya: btol2.. Bukan nk bangga tp tue lar hakikat Pakai VCO nie~ Best btol!

UmmiNazzla said...

huih..btl ke..
mcm nk cube je..
tp vco ade byk brand kn?
brand yg najwa mkn nih mmg bgs atau bhn tuh sndri yg bagus ek?

Bo0lat's Heart said...

Ummi: Yup mmg byk brand.. Mmg Bahan tue bagus.. X kesah kot brand ape pun sbb ade kwn blogger yg guna brand lain kte ok jgk.. Wawa gne brand Catalyst.. Kat entri nie (http://wawamran.blogspot.com/2011/03/praying-hard-hope-it-works.html) Wawa ade cte sket pasal produk Catalyst..

♥..cik_mas..♥ said...

tau x pe.. memang best. tapi mslhnye aku tak istiqamah :P