Wednesday, February 16, 2011

I Heart You A Lot (bkn kisah cinta)

Assalamualaikum...

Aku kini sedang sibuk menjalani praktikum..
akan diobeserve atau diselia oleh pensyarah esok..
Masih leka menulis entry?
Sesungguhnya tidak... Aku menulis untuk menghilangkan penat..
Hari ini bukan kisah cinta yang ingin dikisahkan tapi 
gadget yang telah menmbat hati..

Adik Wawa dapat Blackberry Torch 9800..
Ooohhh~ Jelesnya.. Sanagt comel Si BB ini..
Dengan warna limited edition = Merah..
Geram juga tengok Si BB Merah tp
Wawa lebih gemar HTC


Ini lar Si BB Merah yang comel..

Wawa lebih terpikat dengan HTC Desire HD..
Bleh Klik Sini untuk features HTC Desire HD..
Harga tidak diketahui secara specific..
Lebih kurang Rm2300 rasanya..
Mahu lihat keterliuran saya sekarang?

=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=

Ini lar dia HTC Desire HD yang digilai..

Harap2 ada yang besimpati dan sanggup hadiahkan HTC Desire HD ini.
OOOOhhhh Abah, belikan lar..
boleh lar, boleh lar.. huhuhu~
Harap2 lar impian ini tercapai huhuhu~


  • 4 hari lagi Mak Abah Wawa akan berankat untuk mengerjakan Umrah
  • tak dapat menghantar mereka, hanya doa mengiringi pemergian mereka... Ya Allah, lindungi ibubapa ku, biarlah mereka selamat pergi dan selamat kembali..
  • Mak baru call cakap tak perlu bawa balik kereta cuti bulan 3 nanti.. Patah kaki lar macam nie..
  • Kawan2, doakan Wawa dapat wat yang terbaik untuk seliaan esok.. Sayang Dearies sume!!

7 comments:

gigiAriEma said...

gigi doakan cik bolat.. :)

Bo0lat's Heart said...

Thanks a lot Cik Gigi!! =D

♥..cik_mas..♥ said...

alhamdulillah... praktikum berjalan lancar.. objektif tercapai 99.99999%...heheheh :)

Nasuha Salleh said...

wah.... telan liuq je la bile tgk hrganye tu..:(
moge parents u selmt jln dan pulg
amiiin :))

Bo0lat's Heart said...

Cik Mas: Alhamdulillah~ Mujur Mama x cerewet cam Guru Pembimbing

Nasuha: Mmg telan liuq pn.. Kene lar kumpul duit slow2.. Trime kasih doa kan parents Wawa~ Amin~ =)

Anis Syuhada Nazari said...

sorry lambat wish..moga parents wawa selamat pergi dan balik. amin..

eh tumpang tanya, BB torch tu gege brape?hehe

Bo0lat's Heart said...

Aness: Amin~
Thanks doakan parents aku..
BB Torch tue dlm RM2380..