Monday, March 28, 2011

Dosakah Aku Berkeadaan Begini?

Assalamualaikum....

Ini entri luahan perasaan...
byk emo juge di sin jadi kalau
ade yang rasa malas nak baca boleh close huhu~


Wawa dah lama simpan hal nie..
Tadi balik dari sekolah baru dibincangkan dengan
rakan seperjuangan..
Diorang perasan yang ada cikgu nie asyik sebut
keadaan fizikal Wawa tiap kali kami berborak sama..
Yer, Wawa memang tak cantik, Wawa gemok, Hitam plak tue..
wawa sedar jer Wawa nie tak cantik & tak terhegeh-hegeh nak kejar lelaki
tak tentu arah.. Wawa tak kesah orang nak bergurau..
Wawa tak amik ati, at times wawa sendiri b'gurau dgn badan
Wawa yang gemok nie.. Tapi kalu sampai mcm mengata, perli tue agak2 lar..
Duk cakap Bumper Wawa besar.. Dah memang dr dlu besar..
Mase berat Wawa 58kg dlu pn besar jgk bumper nie..

Nak suh Wawa wt ape? tirih bg kecik? Tak kan
nak g wat plastic surgery kot..
Gurau sket2 bleh tahan lg tp tiap kal jmpe duk sebut benda sama..
depan cikgu2 laki, cikgu2 aliran perdana..
Malu lar, ingat Wawa xde maruah ke nk jaga..
Tiap kali kena Wawa diam, tak bermakan Wawa suka..
Nie bkn cam org dtg merisik, diam tanda setuju!
Haih! tulis entri nie pn nk nangis dh..
tahan air mata jer.. 

K lar gotta go.. 
Doa lar cepat berakhir praktikum nie~
T___T
Seksaan jiwa btol!

6 comments:

A d'Z said...

kurang kasih sayang org tu... jlez la tu xde bumper yg kaw2 mcm kwn ak ni... uwek!!! =p

nusha said...

wawa,sbr yer..mulut org..kdg2 mereka ingat kt suke,even bgnya bergurau..mereka xmerasa,xbrade di tmpt kt..manusia msing2 ade kelbhn n kelemahan..cuma xpasan je.. cik wawa sbr ea..kt phm pe kamu rasa...

♥..cik_mas..♥ said...

tak pe2... encik offshore sayang! hikhik :)

Bo0lat's Heart said...

A'adz: Hahaha! Die cantik, ank 4 pn bdn x cam aku nie haaa...

Nusha: Tue lar, mulut org mmg xleh nk tutup.. Pekak kan telinga jer lar..

Cik Mas: Mujur die nk~

Cikin said...

Kalau cara baik : wawa doakan yg dorg tu cpt sedar yg dorg dah sakitkan hati wawa . mintak maap kat wawa .

Kalau cara jahat : wawa balas dengan kata kata yang halus lagi berbisa . hehe .

Bo0lat's Heart said...

Cikin: Guna cara baik lar kan sbb Wawa x reti nk karang ayat yg ade kata2 halus lg berbisa.. Cikin tlg karangkan ayat utk Wawa lar hehe~