Wednesday, November 2, 2011

Wordless Wednesday #7: Medication for Eczema




- Posted using BlogPress from my iPhone

6 comments:

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Fatin Aliah pun ada gak penyakit kulit gini. Sabaq naaaa.

Wawa Amran said...

Teruk ke sakit kulit Fatin Aliah? Wawa pun dari kecik lagi macam nie.. Mak kate boleh hilang tapi tak tau bila..

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Tak teruk sangat tapi dia memang pantang macam-macam. Agaknya sebab tu kot tak teruk.



Tapi kalau pantang berjumpa pakai hadap je memang tak dapat akak nak tolonggg huhuhuhu

Wawa Amran said...

Wawa gitu lar.. Dulu masa duk rumah Mak kawal, takde lar makan selalu mana yg kena pantang.. dah duk sendiri nie main hadap jer.. tapi pandai2 lar, agak nampak teruk kene g tadah punggung kat doktor lar.. injection utk allergic hanya mujarab di situ yer.. =P

h.u.m.a.n - e.n.g.i.n.e.e.r said...

Awwwwww. Bertuah doktur tuuuuu. Ekekeke

Wawa Amran said...

Haha! Dah mcm ayah sendiri.. Dari kecik duk jumpa dia.. Stengah thn skali amik injection.. Kalu tak pergi die call tanya napa tak dtg.. Sejak masuk 21 nie je die tak suh dtg dah.. Dah bsr kan, dh pndai.. Ble perlu je lar pergi inject tp sah2 lar sgt jarang pergi.. Takkoott tgk needle die..