Friday, March 16, 2012

Congratulations & Celebrations = Convocation!!



Hard work paid off! Alhamdulillah~ Konvo juga akhirnya.. =) Hadiah untuk Mak & Abah yang menjadi tulang belakang selama Wawa membesar nie.. Kasih sayang yang tiada bandingan, sokongan dan nasihat yang tidak pernah putus & wang ringgit yang disalurkan.. Untuk adik2 sebagai inspirasi untuk lebih berjaya dari kakak dan untuk En Tunang yang berdiri teguh selama 4 tahun saya menghadapi tahun2 ijazah yang penuh ranjau.. Tq dear sebab sentiasa ada bila perlu, tahan dengan perangai manja, sanggup datang melawat untuk pastikan saya dalam keadaan baik..

Konvokesyen nie diadakan di PICC Putrajaya..Seronok tak? Giler tak seronok! Yang pasti dapat jumpa kawan-kawan tue yang seronok sangat.. Macam-macam cerita..Dari hal murid, hal pentadbir,hal guru-guru senior ke hal kawen & imbau kenangan masa belajar.. Sampai kan dah nak berarak masuk dewan pun nak borak lagi hehe

Bila jumpa tengok semua makin cantik, makin hensem, makin berseri-seri.. Ramai yang datang dengan family.. yang dah bertunang, tunang pun datang sekali, yang dah kawen, suami pun ade jugak tgk suami/isteri konvo.. Wawa datang dengan Mak, Abah, Only Sis & Adeq Amer.. En Tunang ade di pelantar Guntong-A.. X sedih pun sebab ade family.. kalau xde sapa yang datang memang lar sedih kan..

 Tudung x jadi! btw Si chantek sebelah tue Mummy Zurein! =D

Sarol, Me, Zatey, Shida

Family!=)

Alhamdulillah =)

Berita paling menggembirakan bila kawan2 dah announce tarikh kawen masing-masing.. Buat masa nie termasuk Wawa, dah 5 orang yang confirm tarikh kenduri.. Bagitau awal2, bagi tak clash dengan tarikh kawan hehe.. Start dengan Ida, 26/5 dekat Sik Kedah & Shida plak ari Ahad 27/5 dkt Pendang Kedah.. pastu Wawa punya turn, 22/9.. Bulan 12 plak kenduri Ekin 1/12 dkt Penang & Mas 22/12 di Bukit Gambir Johor.. Wawa sorang je tak wat masa cuti sekolah hehe~ Cuti sekolah dah penuh.. =P

Konvokesyen sudah, kerja pun dah dapat.. Berkhidmat seikhlasnya untuk masyarakat.. Ada peluang, mau sambung belajar.. Masa konvo semua pegawai & lecturer yang terlibat nasihat suruh sambung belajar sebab muda lagi katanya.. Wawa pun nak jugak sambung belajar.. Insyaallah ade rezeki, xnk lpskan peluang =)
Ok lar mari sambung kerja2 sekolah yang tergendala..


4 comments:

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah dear..

Wawa Amran said...

TQ Yui! =))

TecerWidad said...

Congratulations dear *sambil tiup2 habuk dan tepis sawang yang maksudnya lamanya cik adik ni tak hapdet blog*


hihihi


May success follow your way.

Wawa Amran said...

Amin~ Tq Kak! Hehehe Guru Novis kan busy.. huhu~