Monday, October 31, 2011

Happy Birthday Bo0at!

Assalamualaikum..


Si Bo0lat complain.. 
Dia kata xde tulis ape2 pun pasal dia kat blog..
Nak tulis pe? Tak kan nak tulis sume bende kan..
So untuk menunaikan hajat dia
dan memandangkan ari nie bufday nye..
Wawa wat lar entri nie.. xtau nak tulis ape nie..
Hurm.. ok let's start!

Bo0lat nie, Wawa kenal 4 thn lalu dlm YM..
Wawa x sengaja terbagi nombor telefon kat dia..
Akibat YM sampai lupa ade kelas..
Pdn muka! 
Tapi sekarang bersyukur sbb jumpa
lelaki sebaik dia..
Mula2 x layan pun tapi kesian tgk die bersungguh..
Lama2, kesungguhan dia wat Wawa suka dia..
Muka dia serius jer.. Kalau tak senyum nampak garang..
Tapi dia seorang yang penyabar.. Sangat bersabar bila
layan kerenah Wawa..
Moga jodoh kami panjang..

Awak! Happy Bufday!
sorry semalam cam confuse bila bufday awak!
Haha! Awak lar wat saya confuse..
Thanks teman saya drive balik Kelantan..
Thanks tlg saya drive jgak..
Jangan sedih2, thn dpn Terengganu bleh cuba lagi
rebut Piala Malaysia! hehe~

Terima Kasih atas semua yang awak dah bagi
dalam masa  4 thn nie.. Terima kasih bagi hadiah
lar, datang melawat saya kat Kelantan, datang
Melaka lagi.. terima kasih banyak2..
terima kasih sentiasa bersabar dengan kerenah saya
yang macam2.. terima kasih layan saya yang manja
nie.. Terima kasih ajar saya jadi lebih kuat!
Terima Kasih sentiasa berdiri di belakang saya..
terima kasih sbb sentiasa ada tika saya jatuh &
bantu saya berdiri semula..
Terima kasih berusaha buat saya gembira..
Terima kasih untuk segalanya..
Banyak lagi yang tak dapat saya balas..
Paling penting.. Terima kasih sbb sayang saya..

Happy Birthday Dear! Moga sentiasa mendapat kebahagiaan
di dunia & akhirat..

My sunshine through my day! Sunshine, sila jadi makin 
matang ok! heheh~ X lar, just stay the way you are =D


2 comments:

TecerWidad said...

Wah wah wah. Bakal inche tunang nak inter frame jugak. Tak pa. Sebab birthday punya hal kita bagi chance la.


Hepi birthday! The secret to keep young is lie about your age. Hahahahah

Wawa Amran said...

Tue lar.. Kasi chance lar kan.. Haha!

Btol2~ Tipu umur untuk terus muda hehehe~